HveH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok tarikatların hepsini aynı kefeye koymayalım hocam milyonlarca tarikat üyesi insanlar var birde veballerine girme. O apayrı bir konu. Allah insanları yaratıkların içinden en üstünü en şereflisi olarak yaratmıştır. Her insan çok değerli ve kıymetlidir. Lakin bazılarının yaptığı hatalar izledikleri yollar hem insanlıktan çıkarıyor hem de degersizlestiriyor, hayvanlardan daha aşağılık mahlukat seviyesine düşürüyor. Örnekleri saymakla bitmez tecavüz olayları, vatan hainliği, haksız yere adam öldürme, hırsızlık, terör vs vs. Bunların hepsi için çok ağır cezalar var dinimizde lakin malum şartlar. Misal 15 temmuzda 2 askere halkın üzerine ateş etmesi için emir veriyor terörist komutanı askerler emre uymadı diye ******** kafalarına sıkıyor. Emre uyup masum insanların kanını dokseydi belki ahiretini mahvedecekti. Ve köprüde mermisi bitene kadar halka ateş eden katleden tankarla üstlerinden geçen soysuzlar öldürülseydi dinen hükmü ne olurdu. Bence onları esir alarak çok büyük vebale girdiler. BIzim milletin kanını dokenleri en azindan 3 tane küçüklük arkadaşımı şehit verdim kendi paramızla o soysuzları besliyoruz. Ya da bilmiyorum devletimiz belkide hergun ölümden beter bir hayat yaşatıyordur.
Tarikatların hepsini aynı kefeye koyuyorum hocam ben neden dersen bunlar bile bence ülke geleceği için tehdittir.Yarın öbür gün misal menzil dedikleri tarikat liderlerinin devlete başkaldırmayacağının garantisi var mı ? Misal antaly bölgesinde diyelim süleymancılar çok aktif derler .Adamlara dünya kadar para veriyorlar seçimlerde şuraya oy ver dediklerini duyarız mesela.Demek istediğim şey dini açıdan değil ülke geleceği için.