Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tarikatların hepsi bana göre dine zarar veriyor zaten.Kurumlara takilmayalim kısacası devlet görevlisi emir aldı birini öldürdü bunun dini tarafını merak ettim.
Yok tarikatların hepsini aynı kefeye koymayalım hocam milyonlarca tarikat üyesi insanlar var birde veballerine girme. O apayrı bir konu. Allah insanları yaratıkların içinden en üstünü en şereflisi olarak yaratmıştır. Her insan çok değerli ve kıymetlidir. Lakin bazılarının yaptığı hatalar izledikleri yollar hem insanlıktan çıkarıyor hem de degersizlestiriyor, hayvanlardan daha aşağılık mahlukat seviyesine düşürüyor. Örnekleri saymakla bitmez tecavüz olayları, vatan hainliği, haksız yere adam öldürme, hırsızlık, terör vs vs. Bunların hepsi için çok ağır cezalar var dinimizde lakin malum şartlar. Misal 15 temmuzda 2 askere halkın üzerine ateş etmesi için emir veriyor terörist komutanı askerler emre uymadı diye ******** kafalarına sıkıyor. Emre uyup masum insanların kanını dokseydi belki ahiretini mahvedecekti. Ve köprüde mermisi bitene kadar halka ateş eden katleden tankarla üstlerinden geçen soysuzlar öldürülseydi dinen hükmü ne olurdu. Bence onları esir alarak çok büyük vebale girdiler. BIzim milletin kanını dokenleri en azindan 3 tane küçüklük arkadaşımı şehit verdim kendi paramızla o soysuzları besliyoruz. Ya da bilmiyorum devletimiz belkide hergun ölümden beter bir hayat yaşatıyordur.