Devlet bunun için var işte herkes kafasına göre düzen sağlamasın diye.
Yoksa cemaatler, tarikatlar, örgütler kafasına göre adam öldürürdü.
Türkiye Cumhuriyeti diye bir devlet olmasaydı şu anda tüm cemaatler birbirini kafir ilan edip öldürüyor olurdu.
Tarikatların hepsi bana göre dine zarar veriyor zaten.Kurumlara takilmayalim kısacası devlet görevlisi emir aldı birini öldürdü bunun dini tarafını merak ettim.