Kurumlara takılmayın arkadaşlar misal verdim.
Polis mesela kaçarken bır hırsızı öldürdü.
Bir rütbeli mesela çatışmada teröritini öldürdü ?
Mesela bir mit görevlisi birini emir alıp öldürdü?
Demek istediğim kısacası devlet bekası veya güvenliği için birini emir aldın öldürdün bunun dini tarafını soruyorum.Gereksiz duyar kasmaya gerek yok .Dini bilgisi olanlar cevaplandirabilr veya yorumlayabilir.Genel olarak milletin fikrini öğrenmek istedim.Bu kadar basit.