Merhabalar ziyaretçi olarak forumdan bana ulaşıp ticaret yaptığım bir abim var hesabımda davetiyem yok da kendisi Oto parçacı işi yapıyor güvenilir iyi biridir yakınlarımda oturuyor. Davetiyesini kullanmak isteyen olur mu acaba?

Teşekkür ederim.