hocam kapıda ödeme türü bir ödeme sistemin yoksa ozaman anlaşma yapabilirsin diye biliyorum.bende izmirdeyim ve yurtiçi kargo ile anlaşmam var.anlaşmada en az 50 adet (ayda)gönderimde anlaşma yapılıyor fakat ilk ay 50 değilde 20 de göndersen sorun olmaz fakat sürekli 50 nin altında olursa ozaman anlaşma rakamın yükselir.ama sen yinede bir kargo firması ile görüşüp daha net bir bilgi al derim.