hasanilk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 25 yıldır toplamda e ticaret yapıyorum , 2008 den sonrada profesyonel olarak e ticaret yapıyorum ( yani kendi şirketim ile yapıyorum ) . Lakin burdaki sır şudur , senin ayda ne kadar kargo gönderimin var ? şimdi sen bana ayda 5 - 10 tane dersen hayatta senle hiç bir kargo firması anlaşma yapmaz. benim gibi ayda 100+ tane varsa o zaman senin evinden yada iş yerinden gelip alırlar bile. O zaman sen ne yapabilirsin ?
1. ) başkasının kargo anlaşmasını kullanabilirsin ( arkadaşının vs. ) ne zaman ki senin kargo sayın yükseldi o zaman kendine anlaşma yaptırabilirsin
2.) bilinen türkiye çapında büyük e ticaret şirketlerinde magaza acabilirsin. ( ne zaman ki senin kargo sayın yükseldi o zaman kendine anlaşma yaptırabilirsin )
başka hiç hiç şey yapamazsın

merhaba hocam.. baskasını kargo anlasmasını kullanmak hukukı bir problem yasatır mı bize ?