Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuda nasıl terör örgütlerine saldırılıyor derken anlamadım ? Pkk terör örgütü değil mi zaten ? Devletin her kurumu resmi mi ? Gizli kurumları yok mu yani ?
Devletin gizli kurumları neden gizleniyor affedersin? Güvenlik sorunu varsa komple tüm polis ve askeri personelin gizlenmesi gerekiyor. Onlar insan değil mi? Yok yani kurtlar vadisi pusu izleyip gelip burda vay efendim derin devlet güzellemesi yapmaya gerek yok. Siyasi insanların tetikçiliğini yapan insanlar neyse bahsettiğin terör örgütleri de odur. Devletin yararına diye gizli gizli siyasi örgüt tetikçiliği yapan birini savunma bana burda.