Telefonumdaki whatsapp durduk yere gitti. Uygulamaya tıklıyorum açılıyor 1 saniye sonra uygulamadan atıyor.. Uygulamayı kaldırmak da istemiyorum. Verimlerim gitmesin diye daha önce böyle bir sorunla karşılaşanlar oldu mu?