Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim de demek istediğim burda evet mesela fii eylem yok ama diyelim ki yardım ve yataklık eden birini öldürdün demek istedim.
Fili eylem olmadan savunanları bana kalırsa aslında direk vatandaşlıktan atıp sınır dışı edip bütün malvarlığına el koyup şehit ailelerine vereceksin ama nerdee.O günleri de inşallah bir gün görebiliriz ama zor.
Hayır hocam yardım ve yataklık edenleri öldüremezsin. Öldürse devletin yapması gerek oysa malum o kadar parti yataklık ve yardım ediyor Kaldı ki teslim olan yaratıkları bile askerimiz öldürmüyor