Dün akşam onaya gönderdiğim 2 adet web sitem için cevaplar 06:16 da gelmiş ikisi de red yemiş ama sonuçta 15 gun beklemek zorunda kalmadım. Sizler de durumlar nasıl?
Biz beklemeye devam hocam ☺️ 14 gün olan var 1 hafta olan var 2 gün olacak var inceleme adına Web sitenizi özelden gönderebilir misiniz. 2 siteyi de aynı ipden göndermedin umarım ☺️