yahu kardeşim neyin uslubu, daha nasıl açıklayıcı yazmamı istiyosun?? ne var uslupta bi konu açıyoruz açtığımıza pişman ediyorsunuz
Yanlış anlamayın da insanların sorularına bile tahammül edemiyorsunuz. İnsanlar niye sizin ihtiyaçlarına tahammül etsin

Ya şeker hastasısınız yada oruçlusunuz. Kolay gelsin.