DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rivayete göre herkes bir şey söyler

ama siz r10 taklit edin o nasıl yapmışsa
Herkes birşey söyler kimsi sub da kimiside alt dizinde başarmıştır hocam ama amaç deneyimlerden birşeyler çıkarmak. R10 amca genelikle alt dizin kullanıyor. Ama fandom.com gibi büyük platformlar da sub domain kullanıyor.