Merhaba arkadaşlar, Çok kapsamlı bir web sitesi yapıyorum. Aklıma takılan bir konu oldu forumda araştırdım ama içime sinen bir cevap bulamadım. Kurduğum sitede kategoriler olacak ve bu kategorilerde ilerleyen zamanlarda tahmini 400-500 adet makale olacak.her kategoride kendi içerisinde alt kategoriler ve kısımlara bölünüyor. Bu makeleleri kategorileri sub domaine kurup farklı bir site gibimi tasarlasam yoksa alt dizine kurup kategori veya alt sitesi gibi mi kursam daha iyi olur.
Örneğin;
yemek.domain.com mu veya
domain.com/yemek 'mi olsun