Foruma hoş geldin hemşerim

Söz, en sevdiğim Felsefecilerden olan belki de en sevdiğim olan Bacon'dan; ''Scientia potentia est.'' = ''Bilgi, güçtür.'' Bu sözü yaşam felsefem haline getirmeye çalışıyorum