xkalpsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet bakıyorum sabah saat 8 den bu yana bu sorun saçma işte türk firmaları hep sorun hep bi çok bilmişlik ama hiç bir halt yememe



doğru diyorsun hocamda gevurcamız olmadığı için mecburen böyle Türk firmalarına gebe olmak zorunda kalıyoruz
Binance tr kullansana bırakın şu türk borsalarını