ByMoruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

evet bakıyorum sabah saat 8 den bu yana bu sorun saçma işte türk firmaları hep sorun hep bi çok bilmişlik ama hiç bir halt yememe

Mosoko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk borsası kullanan kaldı mı ya komisyon fazla destek 0 koin hacmi çöp btc attığında site çöker daha neler neler uzak durun
doğru diyorsun hocamda gevurcamız olmadığı için mecburen böyle Türk firmalarına gebe olmak zorunda kalıyoruz