evet bakıyorum sabah saat 8 den bu yana bu sorun saçma işte türk firmaları hep sorun hep bi çok bilmişlik ama hiç bir halt yememe
Türk borsası kullanan kaldı mı ya

komisyon fazla destek 0 koin hacmi çöp btc attığında site çöker daha neler neler uzak durun
doğru diyorsun hocamda gevurcamız olmadığı için mecburen böyle Türk firmalarına gebe olmak zorunda kalıyoruz