@Metbi; hocamın yazılımı var isterseniz göz atın hesap satış için kullanıyorum key satış modülü falan da çıkartmışlardı
Teşekkür ederiz.
---
Merhabalar, dilerseniz Dijimin veya Hesapbi yazılımlarımızı inceleyebilirsiniz:
Dijimin yazılımı:
Forum konusu:
https://www.r10.net/script-satisi/32...-kullanim.html
Yazılım:
https://www.metbi.net/dijimin/
Yazılım modülleri:
https://www.metbi.net/dijimin-plugins/ Hesapbi yazılımı:
Forum konusu:
https://www.r10.net/script-satisi/35...ik-sistem.html
Yazılım:
https://www.metbi.net/hesapbi/
Yazılım modülleri:
https://www.metbi.net/hesapbi-plugins/
İyi forumlar.