Arkadaşlar sadece merakımdan soruyorum bilgim olmadığı için, bu temalar ücretli tema olduğu için bunlar bildiğim kadarı ile bir lisans anahtarı da gerekiyor. Bu temaları paylaşırken lisans anahtarları ile beraber mi paylaşıyorsunuz yada lisans olmadan mı kullanım oluyor?