Uzun süredir 1,4 dizel ve 1,5 dizel araçlar kullandım. 100 Km'de maksimum gördüğüm rakamlar 5,6'ydı. Genelde 4,7 civarı seyrederdi. Segment değiştirip qashqai aldım. İnanılmaz memnunum fakat yakıt konusunda sanırım küçük arabalar gibi değil. Araç 1,2 benzinli, manuel şanzuman. Örneğin bugün 200 Tl attım, 200 km gideri vardı, 40 km yol yaptım, 100 km gideri kaldı. Yani 2-2,5 tl fln yakıyor heralde km'de. Yol bilgisayarında gördüğüm oran ortalama 7 oluyor. Şehir içi. Tabi kasmadan ciddi trafik içindeki rakam bu. Normal mi sizce? Bu tarz araç kullananlar yorumlarsa sevinirim.