Quill Yazı editörü, temada hazır gelen bir editör ve html kodlarını aşağıdaki şekilde yazdığımda çalışıyor. Ama requestten controller'a veriyi gönderebilmem için form içinde "
name" değerini nasıl göndereceğimi anlayamadım. Nasıl gönderebilirim?
<!-- full Editor start -->
<div class="form-group">
<section class="full-editor">
<div class="card">
<div id="full-wrapper">
<div id="full-container">
<div class="editor">
</div>
</div>
</div>
</div>
</section>
</div>
<!-- full Editor end -->
@section('css')
<link rel="stylesheet" type="text/css"
href="{{ global_asset('back/') }}/app-assets/vendors/css/editors/quill/katex.min.css">
href="{{ global_asset('back/') }}/app-assets/vendors/css/editors/quill/monokai-sublime.min.css">
href="{{ global_asset('back/') }}/app-assets/vendors/css/editors/quill/quill.snow.css">
href="{{ global_asset('back/') }}/app-assets/vendors/css/editors/quill/quill.bubble.css">
<link rel="preconnect" href="https://fonts.gstatic.com">
href="{{ global_asset('back/') }}/app-assets/css/plugins/forms/form-quill-editor.css">
@endsection
@section('js')
<!-- BEGIN: Page Vendor JS-->
<script src="{{ global_asset('back/') }}/app-assets/vendors/js/editors/quill/katex.min.js"></script>
<script src="{{ global_asset('back/') }}/app-assets/vendors/js/editors/quill/highlight.min.js"></script>
<script src="{{ global_asset('back/') }}/app-assets/vendors/js/editors/quill/quill.min.js"></script>
<!-- END: Page Vendor JS-->
<!-- BEGIN: Page JS-->
<script src="{{ global_asset('back/') }}/app-assets/js/scripts/forms/form-quill-editor.js"></script>
<!-- END: Page JS-->
@endsectionEkran çıktısı: