Posta gelirse şükredin.. kodu gectim..
Neden hocam?
bana geldiğinde alt dış kapıya bırakıp gitmişler ben bir üst katta oturuyorum orda görmesem güme gidecek kapıya ne geldi ne çaldı ne sms geldi
Kat ve no bilgisi olmadığı için tahminimce dağıtıma çıkarılmayacak, çıksa sokağa gelip dönmesi lazım net bir yer yok ki. Erken davranıp gidip almam lazım ama gelince bildirim gelir mi ona takıldım, sürekli git gel yapmamak için.