Yani multiden gitmiş hesap da sunucu ip si ile yakaliyor diye biliyorum
Anladım, ben açıkçası o "multi" notunun gelişigüzel olduğunu düşünüyorum çünkü hesapta yıllardır uygulamalar yayınlıyorum hiçbir sıkıntı yaşamamıştım şu ana kadar. Sanırım uygulamadan dolayı gitti.