Et pahalı mı ? YEME
Tavuk pahalı mı ? YEME
Yumurta pahalı mı ? YEME
Süt pahalı mı ? İÇME
Sigara pahalı mı ? İÇME
Alkol pahalı mı ? İÇME
Araba pahalı mı ? ALMA
Ev pahalı mı ? ALMA
Telefon pahalı mı ? ALMA
Giyim pahalı mı ? ALMA
Her şey iyi sadece siz beğenmiyorsunuz. (!)
14 MAYISTA GÖRÜŞÜRÜZ.
Kılıçtaroğluna güvenen bir tane adam bulamazsın. Aylardır aday olmasın diyenler şimdi yalamaya başlıyor.
Akpartiyi eleştirirken onun yerine gelip ekonomiyi düzeltecek kişilere yönelmeliyiz.
6+1 in bu ülkeye katacak hiçbirşeyi yok.Kötü kötüyle düzeltilmez.