Pwdec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu panelciler nolcak ya
pazartesi günü ortaokul ve liselerine gitmeye devam edecekler hocam nolacak başka ;d
vasıfsız oksijen israfı *************ları