mevcut durumda bu kadar yüksek enflasyon varken borç olması iyidir. eğer faizini ödediyseniz veya faizi düşükse bence kapatmamalısınız parayı kullanabilirsiniz veya yatırım yapabilirsiniz. Ama faizi ödenmemiş ve(ya) faizi yüksek ise (3 ve üzeri) kapatmanız yararınıza olabilir. şuan 1.99 dan 400 bin kredim var bir kısmını borsada değerlendiriyorum.