Ben doların pik yapmasından korkuyorum. Fırladı fırlayacak gibi duruyor. Son asgari ücret zammından sonra dolar bazında maaşlar çok yüksek kaldı. Bunu destekler nitelikte gelişme de olmadığı için her an bir kopuş olabilir korkusundayım. Bunlar daha iyi günler gibi duruyor.
dolar normalde 40-50 bandında olması lazımdı enflasyona göre.
Doları tutmak için türk lirası basılıyor, dolar mevduatındakilere veriliyor.
Bu da enflasyonu artırıyor.
Bence dolar serbest kalmalı.
Doların yükselmesi, enflasyonu düşürebilir bile.