TL Borcunu erken kapatmak saçmalıktır, 2021 yılında kasım ayında 90.000₺ ile 36 ay taksit yaparak araba aldım, o zaman 3.500tl ödüyorum asgari ücret tutarında,

Belirli miktar para geçti elime ödemedim aylık ödemeye devam ettim, şimdi ise asgari ücretin 3/1'ini ödüyorum yanlızca ve çok etkilemiyor beni ve bu sadece 1 yılda oldu.

TL ile uzun vadeli yatırım şu dönemde çok mantıklı