Herkes döviz al demiş. Döviz al ki dövizin fiyatı artsın, üstüne enflasyon vs binsin paramız pul olmaya devam etsin ama dövizden nasıl olsa kâr edeceksin. Bu arada dövize saldırıldığı için oluşacak olan enflasyondan ötürü ettiğin karın 3-5-10 katı hayat pahalılılığı olarak dönecek ama önemli değil

Paradan para kazanamıyorsan ve kafanı kurcalayıp duruyorsa borcunu erken kapatmak iyi olabilir. Diğer türlü düşük faizi düşük ise aylık ödemek mantıklı zira nakit ihtiyacın olduğu zaman elinin altında olmuş olur. Bir diğeri ise, ileride alırım dediğin bir ürün varsa onu alabilirsin.