Hocam bu devirde TL borcu erken kapanmamalı. Bence olabildiğince TL borçalanarak mal, döviz yatırım sahibi olunmalı
Dolar almayı düşünüyorum ama yine bi 19-20 aralık olayı yaşamak istemiyorum. Güvenemiyorum yani borsaya sizce dolar yükselir mi seçim öncesi veya sonrası