Merhaba, çevrimdışıken müşterilerimizin siteye döndüklerinde cevabımızı görebilmelerini veya mail olarak cevap vermeyi nasıl sağlayabilirim? Lütfen yardım edebilir misiniz bilet oluştur dediğimde mail istiyor.