uzaktanegitim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kapatın bence, cepte kalıp harcanacağına, borç biter ve yeniden birikim oluşturduğunuzda artık faizsiz bir yaşama merhaba dersiniz.
Parayı boş yere harcayan biri değilim allah’a şükür acil bir işim de yok.