14.500 tl borcum var şu an. paranın değer kaybetmesi seçim falan derken ne yapsam bilemedim. Şu anda bu borcu kapatacak kadar birikimim mevcut. Erkenden kapatmalı mıyım yoksa her ay ödemeye devam mı etmeliyim ?