Ben doların pik yapmasından korkuyorum. Fırladı fırlayacak gibi duruyor. Son asgari ücret zammından sonra dolar bazında maaşlar çok yüksek kaldı. Bunu destekler nitelikte gelişme de olmadığı için her an bir kopuş olabilir korkusundayım. Bunlar daha iyi günler gibi duruyor.