Konu
r10.net girince şöyle bir hata alıyorum..
31-03-2023, 22:46:23
#3
ysnyImz
Yeni bişeyler yapılıyor bendede tarayıcı kontrol ediliyor diyor bir süre sonra giriyor firewall kuruyorlar sanırım düzelir