Merhaba arkadaşlar, haksız trade kullanan arkadaş forumdan herhangi bir uzaklaştırma alıyor mu? Yoksa sadece yaptığı haksız trade mi kaldırılıyor? Bir arkadaşla iş için anlaştık. Tamamen kopya içerik göndermiş. Ek olarak birde ben ona trade kullandım diye bana negatif trade kullanıp, yalan yanlış açıklama yazmış. Kendisinin haksız olduğuna dair tüm kanıtlar elimde mevcut. Reportta ettim zaten. Ama bu insan ortaya attığı yalan beyandan ve haksız tradeden uzaklaştırma alacak mı merak ediyorum.