m1 olanı aldım. çok memnunum cep telefonu gibi ses yok, ısınma yok, alt kısmı çok zorlayınca hafif ılıklaşıyor. normal bence o kadar ısınması. telefonlar daha fazla ısınıyor.
ayrıca şarj derdi yok. günümü çok rahat çıkarıyor. bazen birkaç gün bile kullanıyorum.
ben daha önce surface pro kullanıyordum. oda çok güzel bir cihaz. ama içindeki fan rahatsız etti beni. gece oda sessiz olunca rahatsız edici oluyor.
mac m1 de öyle bir sorunum kalmadı.
kısacası verimlilik yönü ile beni fazlası ile tatmin etti. esnek kullanıma alışık iseniz windows dan geçince biraz zorlayabilir. yaptığınız işler belli ve mac de çalışan uygulamalar ise hiç sorun yaşamazsınız.
ayrıca windowsta mouse kullanıyordum. mac de mouse bıraktım. geçiş kısayollarını çok güzel ve rahat . mouse bırakacağımı düşünmüyordum.