Yumurtayı bırakın, alım gücü ekmek fiyatı ile bile ölçülür.
Madem her şey pahalı, bu kadar araba neden? diyor herkes.
Asgari ücreti arttırmak, En düşük emekli maaşını arttırmak, elektriğe/doğalgaza indirim yapmak kısa süreli pansuman gibidir. Umarım 🤞🏼 daha iyiye gideriz. Yoksa çok değil daha kötüye gitmemiz.