6 ay kullandıysanız 24 aya kalan ayları toplayıp cayma bedelini ödetiyorlar. Yani 18 ayın ücretini ödüyorsunuz buda biraz fazla maliyet çıkarıyor cebinizden. Ben de caymak istiyordum 5 ayı vardı 2200 tl falan bedel biçtiler.