hocam yardımcı olurmusunuz anydesk atsam
İş yerinde anydesk, teamviewer vs. gibi programlar kullanmak yasak, zaten yüklenemiyor.

Kaldı ki, öyle olmasa bile sizin kendi domain ve hosting panelinizden halledeceğiniz işlemler bunlar, anydesklik bir durum yok bence.
Karşı tarafın firmalarda ki bilgilerini alın domain ve hosting firmalarına da destek talebi gönderin aktarırlar hocam.