R10.NET'in Bence En İyisi
Olaya bak biri satış konusu acıyor sıfırından pahalı yazacak elinden gelse, birileride var fedailiğini yapıyor yapılanı savunuyor. Siz böyle fedailik yapmaya devam edin haddinden fazla yazanları savunun sonra da ağlamaya devam edin bişey alacagınız zaman ikinci el bulamıyoruz diye.