Selamlar, Kosgeb için bir danışman ile görüştüm. Kendisi illa yazılım üzerine şirket için mühendis ortaklığı önerdi. Bu konu hakkında bilgisi olan danışmanlar varsa rica etsem aydınlatabilirler mi beni ? Yüzdüm yüzdüm sonuna geldim bu sorun çıktı. Anlayamadım açıkcası