thekezzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşi yapmak bir kenara o işi doğru yapmak benim için daha önemli, elimde iş olduğu için çoğu işi almadığını bilirim yaptığım her şey kendi işim gibi benimsediğim için ne kazancımın bereketi ne de işim bitiyor 😊
maşallah diyelim hocam, aynen katılıyorum size. yarım kalmış bir iş yerine eksiksiz olan bir işin devamı çok iyi olabiliyor