Güzel kardeşim. r10'da işini çok büyütenlerde r10'dan çıkıp pazara giriyorlar. Kuaförlere logo yapmak değil mevzu bak.
Bak sana iş fikri. Madem baban tanınıyor. Git bir esnafla anlaş ben sana müşteri çekersem müşteri başı %20 komisyon yazacaksın bana de. %15'in altına düşme. Bu şekilde bu şekilde aynı sektörden 10 tane 20 tane satıcı ile anlaş. Tüm ürünlerini değil, her satıcıda sevdiğin ürünleri güzelce fotoğrafla ve hesap aç. Bu hesapta misal 50 tane çok güzel ürün satacaksın. Sayfa isminde şehrinin adı bulunsun. Misal usakgiyim. Sonra bu ürünlerin önce 20 tanesini ilk hesap açışta paylaş fiyat bilgisini yaz. Bir kurye ile anlaş. Ürün satışı olduğu zaman kuryeye hangi dükkandan ürünü götüreceğini söylersin kurye alır götürür dediğin parayı alır tamam. Dolandırılmamaya dikkat et kurye güvenilir olsun özellikle toplu satışları kendin götürebilirsin. Sosyal medya hesabın için
@tolgasen; hocamızın Socifly, InstaFLY'ını al ve sadece şehirle ilgili sayfalara yakın zamanda beğeni atmış olan kişileri takip ettir. Misal ... Üniversitesi bilmem ne sayfası. Bilmem ne şehri geyik sayfası şu bu. Hepsini yapınca işin yürür. Kurye ücretini "Gününde teslimat" adı altında almayı unutma. Birde işini yasalara uygun yap hayırlı olsun. Artık para yatırmadan dükkanın var.
sağ ol abi tavsiyelerini dikkate alıcam.