İşimi seveceğim, yapacak bir iş bulabilsem bide tadından yenmeyecek de.
İşin şakası bir yana, yapılacak olan işe göre değişir bence. Mesala kendi işimden bir klasik vereyim, Logoyu bi tık büyütmek.
Bir arayüz tasarlanmış olsun, müşteri de içindeki bir öğeyi biraz büyütmek istiyor. Baktığınız zaman 1-2 dakika büyütlüp, export ve gönderme işlemi en fazla 5 dakika sürer. Ama sırf bir öğenin üzerinde yapılacak bir değişiklik tasarımı genel olarak etkileyecek ise eğer iş; logoyu büyültmek, yazıyı aşağı çekmek, ışığı, gölgeyi vs. ayarlaması şeklinde zincirleme oluyor. O yüzden göze basit gibi gelen işler 'bu kadar da sürmez herhalde' diyecek kadar uzayabilir.
Elbette işi sallamayanlar da vardır. Onlara diyecek yok. Keşke herkesi işini düzgün yapsa.