dinozor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırsam artık site ücretliye dönmüş
Ne diyelim hayırlı olsun
Teşekkür ederim
https://www.r10.net/bot-program-alis...siz-paket.html
sistem kapsamlı hale getirilip ücretlendirildi. birkaç ay ücretsiz tuttum ancak maalesef bir yerden sonra gelir elde etmemiz gerekiyor. Sunucu ücretleri vb derken emeğimiz için zarara uğradık. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim