Berkehan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rise online var ama ben yıllar sonra knighta başladım tekrardan. Bizim kuşak maalesef virüs gibi başlayıp bırakıyoruz
2005 li yıllarda İnternet Cafe de çalışıyordum olympia açıldığında yeni server diye geçmiştik sabah 8 gece yarısına kadar oyundaydik ozamanlar goldbar satışı yapiyordum sanirim serverde 4 yada 5. +8 raptoru basmıştım hayatimda hiç biseye bu kadara sevindiğim olmadi 😁 anılar canlandı şimdi 😊