Geçmiş olsun, siz şikayet edilmeden önce şikayet edin derim ben. Yoksa aklınız hayaliniz almayacak kadar büyük problemler yaşarsınız.
Hocam kendisine de baştan belli para geldiğinde soruyordum ödemeler de bir sorun sıkıntı var mı diye hep yok diyordu mesaj kanıtlarım vs bulunuyor