AtaBeyefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hiç bi kurtuluşunuz yok şikayetçi olanlar 158/1f. son maddeden dava açarlar ödeme iade yapsanız bile şikayet varsa kamudan her türlü ceza yağıyor bir arkadaşım 40 yıla yakın bu şekilde ceza aldı 15-20 müştekiden. Zarar gidermediğiniz dosya başına minimum 3 yıl 4 ay hapis cezası alırsınız. Parayı gönderdiğinizi ıspat edemeyeceğiniz için büyük problem yaşatacaktır iyi bi avukat ile şimdiden geçmiş olsun
Hocam whatsapp konuşmalarım bulunuyor kendisine daha önceden de kaç defa sordum her hangi bir sorun var mı işlemlerde yok mu diye konuştuğum kişide numarası türk numarası yabancı değil kaç defa her ödeme de sordum ve inkar etti açıkcası