TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İki sene önce battım. Hala eski seviyeleri bekliyorum. Eski seviyeyi geçtim. Yarısına razıyım.
Ayı sezonuna yakalanmışsınız.
İmkansız değil bence zamanla aynı seviyeler tekrar gelecektir.

Yeni ATH'ler bizi bekliyor